Ідеться про так звані «теплові вікна». Вони не дають працювати на повну силу системі контролю викидів за певних умов навколишнього середовища.
Автовиробники почали розширювати спектри такого «теплового вікна». Наприклад, ПЗ на дизельних машинах Volkswagen допускало вищі викиди за температури нижче ніж 15 і вище ніж 33 градуси Цельсія, а також під час руху автомобіля на висоті понад 1000 метрів над рівнем моря.
Раніше суди відхиляли позови власників машин із таким ПЗ. Проте Верховний суд скасував їх рішення та відправив позови назад.
[Єва Менгес, суддя]:
«Якщо покупець розчарований тим, що куплений автомобіль не відповідає вимогам законодавства, то може вимагати компенсацію в автовиробника».
Покупець може отримати компенсацію розміром від п’яти до 15 відсотків вартості машини.
[Кай Гамдорф, суддя]:
«У межах цього діапазону суди можуть визначити точну вартість збитків, і їм не потрібний висновок експерта».
Водночас автовиробники стверджують, що програмне забезпечення, яке працює тільки за певних температур, цілком законне, і воно необхідне для захисту дизельного двигуна.
Коротке посилання на цю сторінку: