Луїс Перес їздить вулицями Нью-Йорка електровелосипедом з літій-іонним акумулятором. Він працює кур’єром. Оскільки педалі крутити не треба, він може кататися весь день і не втомлюватися.
[Луїс Перес, кур’єр]:
«Я працюю з 6-ї ранку до 10:30 вечора — майже 14–15 годин».
У Нью-Йорку на велосипедах їздить близько 65 тисяч кур’єрів. І літій-іонні батареї у них викликають дедалі більше занепокоєння. Особливо дешеві китайські моделі.
Лише за перші шість місяців цього року міська пожежна служба відреагувала на понад 100 пожеж, які виникли через літій-іонні акумулятори. Унаслідок них загинуло 13 людей.
Камери відеоспостереження зафіксували багато займань.
[Лаура Кавана, комісар пожежної служби]:
«Оскільки в них великий заряд, коли вони спалахують, то справді вибухають. Часто ми кажемо: мають працювати детектори диму. Це дає достатньо часу, щоб вибратися. Але часу буде недостатньо, якщо щось подібне вибухне у вашому коридорі».
Скоро Комісія з безпеки споживчих товарів США проведе слухання з цієї теми у Вашингтоні. Очікують, що вона створить нові закони, які регулюватимуть галузь.
[Лаура Кавана, комісар пожежної служби]:
«Вони можуть установити стандарти для будь-яких споживчих пристроїв. І це справді те, що ми хочемо тут бачити».
Електровелосипеди не заборонятимуть, однак тепер усі продавці спочатку муситимуть сертифікувати їх у незалежній компанії з перевіряння безпеки.
Коротке посилання на цю сторінку: