Одна з гірських станцій, між якими курсують кабіни, розташована на висоті 3880 метрів, друга ― на висоті 3480 метрів.
[Федерико Макіньяц, директор компанії]:
«Можна помилуватися чудовою панорамою. З кабіни видно три сторони вершини Маттергорн ― південну, східну й північну. Гадаю, це унікальний досвід. Це буде не просто поїздка канатною дорогою, а враження, яке запам’ятається на все життя».
Канатна дорога працюватиме одинадцять місяців на рік. Їй не завадить навіть сильний вітер.
[Федерико Макіньяц, директор компанії]:
«Якщо швидкість вітру досягає шістдесяти або сімдесяти кілометрів за годину, звичайні підіймачі сповільнюються або зупиняються. Ця система витримує вітер швидкістю 100 кілометрів за годину й працює у звичайному режимі».
Перевозитимуть пасажирів 25 кабін. У кожній 28 місць. Пропускна спроможність канатної дороги ― тисяча триста осіб за годину. Поїздка коштує 250 євро.
З кабін видно високогірний перевал Теодул, сідловина якого вкрита льодовиком.
[Рональд Гейфец, турист із Нідерландів]:
«Просто дивно, що влітку можна побачити сніг із такої висоти. Це приголомшливо. Чудові враження».[Ніколас Поллан, турист зі США]:
«Це було дивовижно. Переді мною відкрився чудовий краєвид. Просто дух захоплювало. Я запам’ятаю це на все життя».
У будівництво канатної дороги вклали понад 140 мільйонів євро. Очікують, що вона підвищить прибутки від туризму як швейцарського, так і італійського курортів.
Коротке посилання на цю сторінку: