Створений перемагати, не шкодячи природі. Електричний човен RaceBird на інноваційних підводних крилах завершує випробування на озері Маджоре в Італії. Саме на таких змагатимуться на нових перегонах — E1.
[Стів Кертіс, пілот]:
«Цей катер буде схожий на болід “Формули-1”, за штурвалом якого треба думати про тактику».
Довжина катера — сім метрів, ширина — два, висота підводного крила — пів метра. Корпус із вуглеводневого волокна. Мотор працює від акумулятора місткістю 150 кіловат-годин і видає швидкість до 50 вузлів — це до 92 кілометрів за годину.
[Джанмарко Казірагі, пілот-випробовувач]:
«Потужність величезна. Треба бути обережним і все контролювати, бо розганяється миттєво».
Змагання E1 подібні до чемпіонату світу «Формули E». Тобто в цьому класі братимуть участь лише електричні судна. Перегони на човнах схвалив Міжнародний союз водно-моторного спорту.
Змагатимуться 12 команд. У кожній оберуть двох пілотів. Вони змінюватимуться впродовж усіх перегонів. Протягом сезону змагань команди набиратимуть очки. У фінал вийдуть ті, хто заробить найбільше. А переможе лише одна з них.
Змагання триватимуть по два дні. Першого будуть тренування, а другого — перегони.
Команди повинні змагатися на човнах RaceBird лише перші два сезони перегонів. Потім можна буде плавати на електричному судні власного розроблення.
Коротке посилання на цю сторінку: