До 2030 року Volvo перейде на виробництво повністю електричних машин. У компанії називають новий кросовер флагманом майбутньої електричної лінійки.
[Генрік Грін, співробітник компанії Volvo Car]:
«Не варто забувати й про іншу особливість автомобіля. Частка перероблених матеріалів у ньому більша, ніж у будь-якому іншому Volvo. Він на 15 % складається з переробленого пластику, на 15 % — з переробленої сталі та майже на 25 % — з переробленого алюмінію».
Семимісний кросовер оснащено двома електромоторами, сумарна потужність яких — 408 чи 517 кінських сил залежно від модифікації. Максимальна швидкість — 180 кілометрів за годину. Запас ходу — 585 кілометрів. Зарядити батарею з 10 до 80 % можна за пів години.
Крім того, флагман оснащено системою двостороннього заряджання. Тобто машина може віддавати електроенергію іншому електрокарові чи електроприладові в будинку.
Стежити за ситуацією на дорозі допомагає лідар, вісім камер, п’ять радарів та 16 ультразвукових сенсорів. Також є камери й інфрачервоний датчик у салоні, які спостерігають за водієм. Якщо той засне, автомобіль подає сигнал. Якщо людина за кермом не відреагує, то машина зупиниться і зв’яжеться з екстреними службами. У компанії кажуть, що високотехнологічне обладнання на 20 % зменшить кількість серйозних аварій, якщо порівняти з XC90.
Також у салоні встановлено радари, які визначають, чи не залишилися позаду діти або ж домашні тварини. У разі потреби система попереджає водія, коли той виходить з машини.
Електричний флагман зберіг пізнавану зовнішність.
[Дуглас Болдук, головний редактор видання автомобільної тематики]:
«Для цього бренду автомобіль має футуристичний вигляд, але ще багато залишилося від Volvo та його попередника XC90. Тож немає радикальних змін, які можуть відштовхнути покупців, і це розумний хід».
Кросовер випускатимуть на заводах у США та Китаї. В Америці він коштуватиме приблизно 80 тисяч доларів, у Європі — 105 тисяч євро. Продаж стартує на початку 2024 року.
Коротке посилання на цю сторінку: