Renault демонструвала концепт-кар, стилізований під ретро-модель Renault 4. Це компактний кросовер з електромотором і лише одним приводом. Також виробник показав концептуальний багі Manifesto, створений дочірньою компанією Dacia.
Citroen залишив мотор-шоу поза увагою, але його преміальний бренд DS показав модифікований паркетник серії «3». Peugeot привіз новий кросовер із гібридною силовою установкою.
Однією з найцікавіших новинок став Jeep Avenger. Компактний кросовер — перша повністю електрична модель марки та перший автомобіль, створений для європейського покупця. Ціни стартуватимуть від 30 тисяч євро.
[Марк Тісшоу, редактор видання Autocar]:
«Avenger — це компактний позашляховик завдовжки трохи більше ніж чотири метри із запасом ходу 400 кілометрів, і він повністю електричний. Нині це в тренді».
Марка Alpine підготувала для автосалону спортивний шоу-кар Alpenglow. Концепт оснащено двигуном внутрішнього згоряння, який працює на водневому паливі. Французький стартап NamX теж показав водневий автомобіль.
[Марк Тісшоу, редактор видання Autocar]:
«Це дуже актуальна й цікава технологія. Проте для заправляння воднем, як і для заряджання електромобілів, потрібна інфраструктура. Але зараз країни дедалі менше витрачають на такі проєкти».
Серед азійських брендів — Wey та Ora, що належать компанії Great Wall, а також BYD та в’єтнамський VinFast. Усі прагнуть завоювати європейський ринок.
[Марк Тісшоу, редактор видання Autocar]:
«Китайські автовиробники прийдуть до Європи з дешевими автомобілями й виведуть із гри європейські компанії. А потім, коли встановлять панування на ринку, підвищать свої ціни».
Наслідком пандемії стало те, що багато великих брендів перестали брати участь в автосалонах. На думку експертів, виробники від цього ніяк не постраждають, але видовищні мотор-шоу можуть відійти в минуле.
Коротке посилання на цю сторінку: