28.08.2024
Телеканал NTD

Jeep показав свій перший електрокросовер на Паризькому автосалоні

Jeep показав свій перший електрокросовер на Паризькому автосалоні

Паризький автосалон повернувся після чотирирічної перерви, спричиненої пандемією. Значну частину виставкового простору зайняли китайські бренди. Проте..

Дата завантаження: 2024-04-28

video

Паризький автосалон повернувся після чотирирічної перерви, спричиненої пандемією. Значну частину виставкового простору зайняли китайські бренди. Проте є і французькі виробники.

Renault демонструвала концепт-кар, стилізований під ретро-модель Renault 4. Це компактний кросовер з електромотором і лише одним приводом. Також виробник показав концептуальний багі Manifesto, створений дочірньою компанією Dacia.

Citroen залишив мотор-шоу поза увагою, але його преміальний бренд DS показав модифікований паркетник серії «3». Peugeot привіз новий кросовер із гібридною силовою установкою.

Однією з найцікавіших новинок став Jeep Avenger. Компактний кросовер — перша повністю електрична модель марки та перший автомобіль, створений для європейського покупця. Ціни стартуватимуть від 30 тисяч євро.

[Марк Тісшоу, редактор видання Autocar]:
«Avenger — це компактний позашляховик завдовжки трохи більше ніж чотири метри із запасом ходу 400 кілометрів, і він повністю електричний. Нині це в тренді».

Марка Alpine підготувала для автосалону спортивний шоу-кар Alpenglow. Концепт оснащено двигуном внутрішнього згоряння, який працює на водневому паливі. Французький стартап NamX теж показав водневий автомобіль.

[Марк Тісшоу, редактор видання Autocar]:
«Це дуже актуальна й цікава технологія. Проте для заправляння воднем, як і для заряджання електромобілів, потрібна інфраструктура. Але зараз країни дедалі менше витрачають на такі проєкти».

Серед азійських брендів — Wey та Ora, що належать компанії Great Wall, а також BYD та в’єтнамський VinFast. Усі прагнуть завоювати європейський ринок.

[Марк Тісшоу, редактор видання Autocar]:
«Китайські автовиробники прийдуть до Європи з дешевими автомобілями й виведуть із гри європейські компанії. А потім, коли встановлять панування на ринку, підвищать свої ціни».

Наслідком пандемії стало те, що багато великих брендів перестали брати участь в автосалонах. На думку експертів, виробники від цього ніяк не постраждають, але видовищні мотор-шоу можуть відійти в минуле.
Коротке посилання на цю сторінку:

Підпишись на e-mail розсилку

Вибери, що б ви хотіли отримувати на свій e-mail: