Але з часом цей товар утратив актуальність. Раніше на коробках друкували усіляку рекламу й роздавали їх у готелях, барах та ресторанах. Тепер просування переходить в онлайн.
До речі, рішення про закриття спричинило шквал невдоволення. Японці почали згадувати кадри зі старих фільмів і ділитися в мережі колекціями сірникових коробок.
[Кендзі Кобаясі, власник фабрики]:
«Стільки людей висловили розчарування, тому ми більше ніж будь-коли відчували, що сірники стали частиною повсякденного життя».
Директор компанії Кендзі Кобаясі каже, що ніколи не курив. З його слів, сірники виконують ту саму функцію, що й сувеніри. Його компанія була на ринку лідером. І зараз на неї припадає коло 70 % усього обсягу виробництва сірників у країні.
[Кендзі Кобаясі, власник фабрики]:
«Наше виробництво різко скоротилося через зниження попиту. Прикро, але ми вирішили зупинити виробництво».
Японці досі запалюють сірниками ароматичні палички та свічки, або ж розпалюють каміни чи барбекю.
Компанія, що виробляла сірники, має понад 1000 клієнтів. Водночас вона розширює асортимент, переходячи на одноразові рушники та вологі серветки.
Коротке посилання на цю сторінку: