Коли в березні до Іспанії проник коронавірус, Аріадна Сьєра зрозуміла, що її компанії, яка організовувала велоекскурсії, буде скрутно. Фірму вона відкрила 10 років тому для іноземних студентів. У ній працює шестеро жінок.
Тепер усі вони перейшли на доставляння товарів Барселоною. Під час пандемії обсяги онлайн-торгівлі дуже зросли.
[Марі Дуфульйор, співзасновниця компанії з доставляння]:
«Ніхто не припускав, що ми зробимо це так швидко. Ми закінчуємо дуже складний для нас рік, — катастрофічний 2020 рік із грошима на банківському рахунку, з проєктом, який не мав фінансування, але якому ми себе присвятили».
Водночас компанія закликає бойкотувати великі онлайн-магазини й купувати товари в місцевих продавців.
[Аріадна Сьєра, співзасновниця компанії з доставляння]:
«Магазини й бари — це культура нашої місцевості. Ми хочемо об’єднати наші зусилля, щоб вони утрималися на плаву й адаптувалися до змін. Очевидно, що часи змінюються, COVID змушує нас перебудовуватися, створювати нові альтернативи, рости економічно».
Клієнти вдячні компанії, особливо ті, хто не міг користуватися великими службами доставляння.
[Кончі Авіла, клієнтка компанії з доставляння]:
«Їхній проєкт унікальний і екологічний. Це доставляння від дверей до дверей. Ми, продавці подарунків, не можемо використовувати щось інше, бо наші товари дуже делікатні. А велосипеди нам підходять».
Тепер серед клієнтів компанії коло 50 постійних. Це здебільшого продуктові магазини, а також винні й квіткові крамниці.
Коротке посилання на цю сторінку: