13.04.2024
Телеканал NTD

Броньований та електричний: BMW показав свій новий концепт

Броньований та електричний: BMW показав свій новий концепт

Італійська розкіш Maserati — це волосся, що розвивається на вітрі, і звивисте шосе на морському узбережжі...

Дата завантаження: 2024-04-13

video

Італійська розкіш Maserati — це волосся, що розвивається на вітрі, і звивисте шосе на морському узбережжі. Саме так бренд класу люкс рекламує своє авто на виставці IAA Mobility в Мюнхені.

Тут очікуєш побачити багато розкішних автомобілів. Однак цього року доводиться бути пильним, щоб не пропустити, наприклад, Porsche Mission X — повністю електричний гіперкар майбутнього.

А перші моделі цього розкішного BMW i7 Protection планують почати випускати вже в грудні. Але його концепція радше не розкіш, а захист пасажирів.

[Йоганес Лашер, представник BMW]:

«Це перший у світі броньований автомобіль класу VR9 та VR10, який є повністю електричним. Тобто тут ми маємо стандартний BMW 7, але із захисним шаром. Він захищає пасажирів від вогнепальної зброї та вибухів».

VR9 — це сертифікація бронетехніки, яка показує, що автомобіль витримує, наприклад, обстріл бронебійними кулями.

Вартість автомобіля BMW поки що не розкриває. Але його цільова аудиторія — високопоставлені бізнесмени та дипломати. Тобто всі, хто може стати мішенню.

[Йоганес Лашер, представник BMW]:

«Тож покупці таких авто — це охоронні компанії, керівники великих компаній, а також чиновники. Це люди, які потребують захисту від нападів терористів чи поганих хлопців».

Крім безпеки, суперспроможні люди під час подорожей також прагнуть максимального комфорту. І тут стане в пригоді цей ультраширокий екран.

Якщо натиснути кнопку, він розвернеться зі стелі. Цей механізм створила німецька фірма Webasto. Завдяки сенсорній панелі також можна регулювати відстань і кут нахилу екрана.

[Ганс Росенов, представник Webasto]:

«Усі говорять про автомобільні розваги, і ми вже бачимо дуже великий попит на нові автомобілі».

І покупців цих високих технологій не бракуватиме.

Тоді як світ бореться з кризою вартості життя, ринок предметів розкоші, схоже, існує в іншій реальності.

Так, галузь дорогих автомобілів стала надійнішою, ніж будь-коли.
Коротке посилання на цю сторінку:

Підпишись на e-mail розсилку

Вибери, що б ви хотіли отримувати на свій e-mail: