Новий погляд на модну індустрію. Бренди, які цього літа беруть участь у Тижні моди в Копенгагені, мусять відповідати 18 новим екологічним вимогам: від вибору матеріалів та умов роботи до дизайну декорацій.
Тут немає місця хутру, і принаймні половина вбрання в колекціях має бути виготовлена з екологічно чистих або перероблених матеріалів.
[Сесіль Торсмарк, директор Тижня моди]:
«З огляду на стан екології останніми роками вкрай важливо, щоб галузь змінилася».
Правила поширюються на кожен бренд, який опиняється на подіумі в Копенгагені, зокрема й на новачків, серед яких Рольф Екрот із Гельсінкі.
У пріоритеті фінського дизайнера екологічні матеріали. Причому коло 80 % із них — перероблені. Увесь одяг виробляють у Фінляндії чи прилеглих країнах Балтії.
[Рольф Екрот, дизайнер]:
«Це не вища математика. По суті, ти просто намагаєшся зробити найкращий вибір у кожному аспекті виробництва».
ЄС хоче, щоб до 2028 року було запроваджено нові правила поводження з текстильними відходами. Вони мають пригальмувати так звану «швидку моду».
Для нових брендів, таких як цей, що з Гельсінкі, це не така вже й драматична зміна.
[Ервін Латімер, засновник бренду]:
«Скажу, що для нового бренду це значно простіше, бо у вас немає усталених методів роботи й налагодженого виробництва, усталених ресурсів».
Утім, текстильна галузь лишається одним із найбільших у світі забруднювачів. Також вона — другий за величиною у світі споживачем води.
Коротке посилання на цю сторінку: