[Джон Барлоу, житель Канберри]:
«Це був іронічний випадок. Водій закричав на мене: “Ти що, не чув, що я їду?” Я відповів, що ні. Я взагалі його не чув, поки мало не потрапив під колеса».
На невеликій швидкості електромобілі тихіші, ніж машини з двигуном внутрішнього згоряння. Для зрячих пішоходів це не проблема, але сліпим і слабозорим доводиться важко.
Опитування в Австралії показало, що кожен третій слабозорий на континенті або вже потрапив під колеса електрокара, або його майже збили.
Останні п’ять років організація Vision Australia прагне, щоб машини з електродвигунами оснащували акустичними системами, що видають шум. Цього року в Австралійській столичній території кожен п’ятий новий автомобіль – це електрокар. А загалом дорогами їздить 80 тисяч машин.
[Кендра Веллс, співробітниця організації Vision Australia]:
«Ми бачимо, що нещасні випадки повторюються, і проблема стає дедалі гострішою».
Водночас представники місцевої Асоціації електромобілів уважають, що зміни мають зачепити всі транспортні засоби.
[Дерріл Бурк, представник Асоціації електромобілів]:
«Ми згодні з тим, що якщо це проблема безпеки, то машини повинні видавати шум. Але хочу наголосити, що правило має поширитися на всі автомобілі».
Деякі автовиробники вже оснащують свою продукцію акустичними системами, але чи користуватися ними, вирішують водії.
Уряд Австралії поки що розглядає питання про те, чи слід зробити ці пристрої обов’язковими для всіх електромобілів у країні.
Коротке посилання на цю сторінку: