Робота оснащено відеокамерою і штучним інтелектом. Він визначає, чого не вистачає, бере потрібну пляшку із запасу й виставляє на вітрину.
[покупець]:
«Раніше тут не завжди стояв напій, який я купую. Але останнім часом полиці постійно заповнені».
У Японії працює 40 тисяч цілодобових магазинів. Тут їх називають конбіні. Вони продають 3000 найменувань товарів, однак працівників небагато. Полиці з напоями стоять далеко від кас. Продавці не встигають виставляти товар. Постійно перебувати в цій зоні не можна, бо вона охолоджується. Робот виявився ідеальним розв’язанням проблеми.
[Дзін Томіока, директор компанії ― виробника роботів]:
«Ми хочемо автоматизувати всі робочі місця, де люди виконують нудну монотонну роботу».
Роботи вже з’явилися в трьохстах цілодобових магазинах у всій Японії.
[Томохіро Кано, директор компанії ― власника мережі магазинів]:
«Роботи вже почали заповнювати полиці з напоями, і персоналу вже не треба про це дбати. Це вивільнює час для іншої роботи».
Роботи для магазинів коштують дешевше за промислові, наприклад такі, які використовують на заводах. Розробники сподіваються, що їхній винахід допоможе розв’язати проблему браку робочої сили. Щороку вона загострюється, бо населення Японії старіє.
Коротке посилання на цю сторінку: