Виставка екологічної моди
Берлін, Німеччина
Цього року Тиждень моди в Берліні головною темою обрав екологічність. У його межах проходить виставка Neonyt, на якій учасники демонструють вироби з перероблених матеріалів.
Дизайнер Себастьян Тіс привіз спортивне взуття, на 100% виготовлене з водоростей. Ще одна його особливість — перша у світі біла каучукова підошва.
[Себастьян Тіс, дизайнер взуття]:
«На землі стає тепліше, це погано. Але з’являються нові ресурси, такі як водорості. Їх непропорційно багато, їх потрібно позбуватися. Проте водорості можна використовувати і як сировину».
Ця іспанська компанія із 2013 року створює стильні й екологічні речі. Сьогодні вона має 70 магазинів у всьому світі. Серед її виробів — піджаки, зроблені з пластику, який виловили з моря біля узбережжя країни.
[Нільс Гарбе, представник Ecoalf]:
«У морях дуже багато пластику, особливо біля берегів Іспанії. Ми вирішили, що його треба якось дістати. Зазвичай рибалки викидають пластик, який заплутується в їхніх сітях. Там ми їм почали за нього платити. Пластик перетворюється на пряжу, а пряжа обертається на одяг».
Португальська компанія показує взуття, яке виготовляють із промислових пластикових відходів.
У кожну пару вбудовано чип. Якщо піднести до каблука смартфон, то відкриється сайт з інформацією про те, з яких матеріалів зроблено взуття.
[Рікардо Олівьєра, представник Lemon Jelly]:
«Ми навчилися робити взуття гарної якості й з хорошим дизайном з перероблених матеріалів. Воно подобається людям, на таке є попит».
Німецький модний бренд теж робить одяг із вторсировини. Наприклад, у його футболках поєднано бавовну та нитки з кавової гущі.
[Таня Клайве-Меєр, засновниця Like a Bird]:
«Кавове вуглецеве волокно — це відходи кавової індустрії. Його унікальність у тому, що це природний захист від ультрафіолетового випромінювання. Він діє як дезодорант, а ще захищає шкіру».
Ще одна португальська компанія демонструє взуття, у виробництві якого використовують корковий матеріал, а також оббивку із сидінь старих автомобілів.
[Лінда Телес, представниця Steelground]:
«Чому б це не використовувати? Нам треба переробляти відходи й шукати нові шляхи, як це робити».
Загалом у виставці бере участь понад 210 брендів.
Коротке посилання на цю сторінку: