Японська компанія Nissan розробила новий метод виробництва вуглепластику. Він здешевить деталі й зменшить час на їх виготовлення. Наприклад, на формування йтиме не десять хвилин, а дві.
[Хідеюкі Сакамото, віцепрезидент компанії Nissan]:
«Досі таких деталей виробляли обмежену кількість і для спеціальних автомобілів. Ми використовуватимемо вуглепластик для авто масового виробництва».
Вуглепластик дуже міцний та жорсткий і водночас він легший за сталь. Його використовують в авіакосмічній та інших галузях. В автоіндустрії карбон уперше почали застосовувати у будівництві перегонових авто. Зараз карбонові деталі здебільшого встановлюють на спорткари та автомобілі преміумкласу.
Вуглепластикові деталі полегшують машину, тому знижується й витрата пального, а ще до атмосфери потрапляє менше шкідливих викидів.
[Хідеюкі Сакамото, віцепрезидент компанії Nissan]:
«Важливо реагувати (на обмеження щодо шкідливих викидів) так, щоб через це не страждали покупці. Мусимо докласти до цього зусиль, тому хочемо запровадити технології, про які сьогодні оголосили».
Фахівці Nissan планують почати використовувати карбон у серійному виробництві кросоверів приблизно через п’ять років.
Коротке посилання на цю сторінку: