У концепт-карі реалізовано чотири інноваційні технології. Його оснастили колесами із вбудованими електродвигунами. Два — на задніх колесах, третій — на передній вісі. Система дає змогу керувати кожним колесом окремо, забезпечує високий крутний момент, а також високу швидкість.
Також концептуальний автомобіль обладнано активною підвіскою. На високій швидкості вона зменшує дорожній просвіт, поліпшуючи аеродинаміку. А на ґрунтовій дорозі авто підіймається, забезпечуючи зручність керування та більший комфорт.
[Камада Сінобу, інженер-конструктор компанії THK]:
«І третя новинка — це сидіння з прихованою системою переміщення. Це дуже інноваційна технологія для салону».
Завдяки новій розробці підлога електрокара стала рівною, що збільшило внутрішній простір.
Четверта інновація — бездротове заряджання.
[Тім Поллард, працівник медіахолдингу]:
«Простота заряджання електромобіля — важлива тема. Уже є безконтактне заряджання телефонів, чому б не використати це для автомобілів? Ця технологія полегшить життя власникам електрокарів. Тож гадаю, що це дуже розумне рішення, й інші технології в цьому концепті також розумні. Інтер’єри автомобілів не дуже змінилися за останні роки. Тому будь-які технологічні досягнення, які дають змогу збільшити внутрішній простір і створити затишніші умови, слід вітати».
Японський виробник планує співпрацювати з європейськими автомобільними компаніями. На думку експертів, нові технології допоможуть конкурувати з китайськими автомобілями.
Коротке посилання на цю сторінку: