На тлі палкого літнього сонця в Японії процвітає продаж штучних квітів, заморожених у кризі.
Одна токійська компанія відкрила відповідну студію торік. На такий крок підштовхнула пандемія, через яку різко впав продаж основного товару — льоду.
Для виготовлення композиції великий контейнер спочатку наповнюють водою. Потім поміщають усередину квіти та інші декоративні елементи. Після цього рідину впродовж двох тижнів повільно заморожують, щоб лід був прозорим.
[Катару Онода, власник компанії]:
«Під час повільного заморожування лід стає прозорим, тому повільне замерзання води робить предмети всередині красивими. Зрештою, ми розрізаємо його, упаковуємо й доставляємо клієнтам».
За словами Оноди, клієнти зазвичай купують заморожені квіти як подарунок на різні свята, як-от дні народження, ювілеї та святкові дати.
Лід урешті тане, але лишаються квіти та інші прикраси, що були всередині композиції.
Власник компанії каже, що останнім часом через спеку зріс і продаж льоду.
[Катару Онода, власник компанії]:
«Продаж майже подвоївся. Під час пандемії було дуже важко, постачання припинилося. Ми боялися, що нічого не зміниться. Але попит на лід повернувся. Насправді ми не справляємося із замовленнями».
Заморожені в кризі квіти коштують від 45 до 75 доларів США.
Коротке посилання на цю сторінку: