Захід проходить уперше, відколи почалася пандемія. Бере участь понад дві тисячі компаній із 70 країн. І більшість новинок включають не лише фізичну іграшку, а й доповнену реальність.
[Філ Іллнер, представник технологічної компанії]:
«Ми створюємо простір, у який можна поринути зовсім по-новому. Ви можете збудувати будь-який світ. Також можна випробувати те, чого насправді не існує».
Навіть класичні настільні ігри доповнили цифровими елементами.
Приміром, можна просканувати QR-код, щоб побачити голограму на смартфоні.
А якщо погладити іграшкового собаку-робота, то його хвіст почне світитися, передаючи настрій.
Восьмирічна Флер зачарована павуком, якого урухомлює світло.
[Флер, відвідувачка ярмарку]:
«Як на мене, це круто, бо я ніколи не бачила, щоб павуком можна було керувати за допомогою світла».
На ярмарку іграшок у Нюрнберзі також традиційно вручають нагороди за найвидатніші новинки в сімох категоріях, які передбачають різні вікові групи.
Зі слів організаторів, особливу увагу приділяють оригінальності, безпеці та якості.
11-річна Тереза грає в давні добрі кульки. Але доріжки, якими вони котяться, прикріплено до скла.
[Тереза, відвідувачка ярмарку]:
«Це дуже практично. Їх оснащено липучками, які чіпляються до гладких поверхонь. Якщо вони трохи забрудняться, їх можна просто помити й приклеїти назад. Можна змінити маршрут, вигадати щось нове. Мені це дуже подобається».
Виставка іграшок у Нюрнберзі — найважливіша в цій галузі.
Коротке посилання на цю сторінку: