[Фолькер Віссінг, міністр транспорту Німеччини]:
«Зрозуміло, що це була цілеспрямована й зловмисна дія».
Як повідомив державний залізничний оператор, через інцидент вимушено зупинилися поїзди типів інтерсіті, інтерсіті-експрес та євро-сіті. У Нижній Саксонії та Бремені стали також регіональні поїзди.
Мережу відремонтували за кілька годин. Але після цього ще виникали збої.
[Фолькер Віссінг, міністр транспорту Німеччини]:
«У нас високі стандарти безпеки. Якщо, наприклад, кабелі обрізають, негайно спрацьовує захисний механізм. Так усуваються ризики, які можуть виникнути внаслідок руйнування інфраструктури».
З технічного погляду причиною збою стала відмова радіомережі GSM-R. Залізниця її використовує для зв’язку між центрами управління поїздами й для цифрового передання даних.
Злочинці перерізали оптоволоконні кабелі в Герне та в Берліні. Там розташовані кабельні вузли. Фахівці кажуть, що для такої диверсії потрібні були хороші технічні навички, а також мапа кабелів конкретних вузлів, бо вони зазвичай приховані під мостами й дістатися до них вельми складно.
Наразі слідчі кажуть, що не виключають саботаж під керівництвом іноземної держави. До розслідування долучилися спецслужби, а також представники сил безпеки Данії і Швеції.
Коротке посилання на цю сторінку: