15.10.2024

Учені: прогулянки зимовим лісом підвищують самооцінку

Прогулянка засніженим лісом — приємний відпочинок на свіжому повітрі. Але, як виявилося, користь на цьому не..

Дата завантаження: 2024-05-15

Прогулянка засніженим лісом — приємний відпочинок на свіжому повітрі. Але, як виявилося, користь на цьому не закінчується. Британські й польські психологи провели дослідження і зробили цікаві висновки.

До експерименту залучили 87 жінок. Їхнім завданням було погуляти лісом хвилин 40. Учені проводили тести до й після прогулянки. Виявилося, що навіть недовга взаємодія із зимовою природою допомагає підвищити самооцінку та почати легше ставитися до своїх фізичних вад.

[Вірен Свамі, професор соціальної психології]:
«Тобто прогулянка засніженим лісом відразу позитивно вплинула на те, як людина сприймає своє тіло».

Раніше вчені вже перевіряли, як на людину впливає природа влітку, коли багато зелені. Також дослідження проводили під час прогулянок на морі й річці. А ось у зимових умовах експериментів не було.

Автори дослідження вважають, що прогулянки зимовим лісом чи парком особливо корисні для тих, хто постійно на дієті чи приймає препарати для збільшення м’язової маси. Побувавши серед снігу, людина починає краще сприймати своє тіло.

Також під час експерименту з’ясували, що прогулянки серед зимової природи корисні, навіть коли люди гуляють невеликими групами. Тобто усамітнюватись і ні з ким не спілкуватися необов’язково.

Психологи не перевірили, як довго триває ефект від зимової прогулянки. Нині вони планують з’ясувати, чи корисніше перебування серед снігу, ніж відпочинок у літньому лісі чи біля води.

Учені: прогулянки зимовим лісом підвищують самооцінкуПриватний місячний модуль «Одіссей» лежить на боці, але працюєАвіашоу в Сінгапурі: ставка на футуристичні повітряні таксіПонад 100 нових видів морських істот виявили в океані біля берегів ЧиліКубинські біологи розгадують таємниці міграції птахів із Північної АмерикиЧи можна забезпечити Землю дешевою сонячною енергією з космосуЗастосунок, що попереджає про землетруси на Тайвані, завантажили сотні тисяч разівСтимулятор для мозку — новий засіб проти депресіїВ ОАЕ знайшли золоті монети віком 2000 роківВ Австралії створили глину, яка допомагає зупинити цвітіння води