[Нік Кокот, гарбузоман]:
«Люблю естетику гарбуза. Гадаю, це частина осінньої атмосфери».
Від прикрас на Геловін до пряного лате з гарбузовим смаком — схоже, гарбузи дедалі більше займають особливе місце в серцях людей. Принаймні в США.
Недавнє дослідження показало, що американці щороку витрачають на всілякі речі й продукти з гарбуза загалом пів мільярда доларів.
[Нік Кокот, гарбузоман]:
«Це вже традиція, це показують у кіно. Утворилася чудова культура — гарбузові пончики, напої та інше. Мило, батончики — дуже люблю все це».
Одна відома мережа кав’ярень щорічно продає 20 мільйонів сезонного лате зі смаком гарбуза. Місяць тому гігант знову повернув у меню цей напій, і перший тиждень продажів побив рекорди за весь час.
А інша компанія навіть випустила на ринок сміттєві мішки з гарбузовим ароматом. Усе вже розпродали.
Чому ж гарбуз такий популярний? Експерти вважають, що річ не лише в культовості свята Геловін.
Письменниця Сінді Отт написала про це цілу книжку.
[Сінді Отт, письменниця]:
«Немає практичної причини додавати гарбуз у каву, ставити його на ґанок, підсолоджувати й класти в пиріг. Але ці сучасні традиції фактично сягають набагато давніших традицій асоціювати гарбуз із затишною сімейною фермою. Ідилічна маленька сімейна ферма в американському житті».
Щоб простежити любов американців до гарбуза, Сінді звернулася до старовинних пісень, картин та книг рецептів. І, як виявилося, джерела сягають часів заснування США.
[Сінді Отт, письменниця]:
«Рільництво, фермерство були ознакою моральної чесноти й добропорядного громадянина, характеристикою наших давніх ідеалів… Ці ідеали й уособлює гарбуз».
Коротке посилання на цю сторінку: