[Тіффані Ван, власниця собаки]:
«Я думаю, вона була дуже задоволена. Приміщення та їжа призначені для собак. Вона з’їла швидко й була дуже щаслива. Я теж, бо якщо моя собака щаслива, то і я щаслива».
Клуб «Кіт і собака» відкрився 2021 року. Ресторан пропонує відвідувачам різноманітне меню. Страви в середньому коштують близько 12 доларів.
[Ма Тао, менеджер ресторану]:
«Ми не кладемо цукор, олію, домішки. Ба більше, усе дуже свіже, відповідно до нашого стандарту. Люди теж можуть їсти цю їжу».[Цзян Цзяє, власниця собаки]:
«Приємно побувати в такому ресторані. Можна взяти собаку з собою та погратися з ним. Тут є місце, де можна поспілкуватися та розважитися. Собака теж задоволений».
На тлі падіння народжуваності у великих містах Китаю дедалі більше людей заводять домашніх тварин. Торік ця галузь становила 69 мільярдів доларів США — на чверть більше, ніж роком раніше.
Водночас, за офіційною статистикою, в Китаї налічується 125 мільйонів самотніх людей.
Коротке посилання на цю сторінку: