Сьогодні Енді намагається знайти ресторан, з якого треба забрати два замовлення. Але програма DoorDash не показує йому потрібного маршруту. Саме такі помилки він виправлятиме.
[Енді Фан, співзасновник DoorDash]:
«Якщо таке відбувається з одним рестораном, то може статись і з багатьма іншими. І якщо ми зрозуміємо, чому це відбувається, то зможемо виправити й інші помилки».
Енді — один із багатьох керівників компаній, які періодично спускаються на рівень підлеглих і виконують найпростішу роботу.
Серед них керівники Starbucks, Uber, Lyft і навіть Air New Zealand. Усі вони виділяють по кілька годин на місяць, щоб зрозуміти, з чим стикаються їхні підлеглі.
Ба більше, менеджери вищої ланки також мають виконувати таку роботу. Так, тисячі співробітників DoorDash у США, Канаді та Австралії зобов’язані зробити щонайменше чотири доставки за рік. Але їх заохочують це робити щомісяця.
Енді каже, що завдяки своєму реальному досвіду, вніс у додаток багато виправлень.
[Енді Фан, співзасновник DoorDash]:
«Це своєрідна звичка, я намагаюся робити це щомісяця, думаю, мені це просто подобається».
Щорічно Фан заробляє на своїй компанії майже три мільйони доларів. Водночас Forbes оцінює його капітал в один мільярд 100 мільйонів.
Коротке посилання на цю сторінку: