З 1 вересня в ЄС набули чинності нові правила перевезення багажу в ручній поклажі в літаках. Так, повернули обмеження на рідину — щонайбільше 100 мілілітрів в одній пляшці.
Також обговорюють стандартизацію розмірів ручної поклажі для всіх авіакомпаній.
Але чому правила змінюються?
Європейська комісія стурбована надійністю сканерів наступного покоління C3 EDSCB, які використовують у деяких аеропортах ЄС. Саме завдяки їм раніше зняли обмеження на об’єм тар із рідинами.
[Тім Макфай, прессекретар Європейської комісії]:
«Комісія тимчасово накладає обмеження на об’єм рідин в аеропортах ЄС, у яких використовують певний тип систем виявлення вибухових речовин у ручній поклажі, відомих як EDSCB. Це відповідь на технічну проблему із цим конкретним типом обладнання».
Надійність сканерів поставили під сумнів у технічному звіті, який Комісія надіслала на Європейську конференцію цивільної авіації в травні.
У документі йшлося, що гарантувати надійність сканування контейнерів з рідинами об’ємом понад 330 мілілітрів неможливо.
[Шон Тіптон, працівник The Travel Association]:
«Там було кілька проблем. ЄС заявив, що тепер вони хочуть повернутися до того, що було 2004 року».
Щодо розмірів ручної поклажі, то для авіакомпаній ЄС мають розробити єдиний стандарт.
[Шон Тіптон, працівник The Travel Association]:
«Зараз більшість авіакомпаній мають свої правила, і вони різні. У деяких розмір ручної поклажі набагато менший, ніж в інших. ЄС говорить про стандартизацію, щоб усе було одного розміру, незалежно від того, якою європейською авіакомпанією ви летите».
Правило 100 мілілітрів для рідин Єврокомісія називає тимчасовим. Коли його скасують, наразі не повідомляють.
Коротке посилання на цю сторінку: