[This post contains advanced video player, click to open the original website]
Але з часом цей товар утратив актуальність. Раніше на коробках друкували усіляку рекламу й роздавали їх у готелях, барах та ресторанах. Тепер просування переходить в онлайн.
До речі, рішення про закриття спричинило шквал невдоволення. Японці почали згадувати кадри зі старих фільмів і ділитися в мережі колекціями сірникових коробок.
[Кендзі Кобаясі, власник фабрики]:
«Стільки людей висловили розчарування, тому ми більше ніж будь-коли відчували, що сірники стали частиною повсякденного життя».
Директор компанії Кендзі Кобаясі каже, що ніколи не курив. З його слів, сірники виконують ту саму функцію, що й сувеніри. Його компанія була на ринку лідером. І зараз на неї припадає коло 70 % усього обсягу виробництва сірників у країні.
[Кендзі Кобаясі, власник фабрики]:
«Наше виробництво різко скоротилося через зниження попиту. Прикро, але ми вирішили зупинити виробництво».
Японці досі запалюють сірниками ароматичні палички та свічки, або ж розпалюють каміни чи барбекю.
Компанія, що виробляла сірники, має понад 1000 клієнтів. Водночас вона розширює асортимент, переходячи на одноразові рушники та вологі серветки.
Німецькі археологи виявили скелет людини, яка жила приблизно 6800 років тому. Місцеві жителі прозвали давню…
Різні види китів використовують для спілкування різні типи вокалізації. Кашалоти — найбільші із зубастих китів…
Швейцарсько-французький художник Сейп використав екологічно чисту фарбу, щоб створити гігантський малюнок на траві в Цюриху.…
У гірській місцевості Ірану триває пошукова операція. У неділю тут розбився гелікоптер, у якому був…
Тисячі автомобілів марки Renault стоять на околиці Танжера в Марокко. Вони щойно зійшли з конвеєра…
Це найшвидша у світі 90-річна спринтерка. Італійка Емма Марія Мацценга недавно встановила ще один світовий…
Leave a Comment