[This post contains advanced video player, click to open the original website]
За залізничну інфраструктуру відповідає державна компанія Transnet. Але вона не може налагодити якісне технічне обслуговування залізниці й постачання запчастин для поїздів. До того ж на залізниці часто крадуть мідні кабелі та здійснюють акти вандалізму. Тому порушується рух поїздів.
[Кліффорд Галлатт, директор гірничодобувної компанії]:
«Проблеми з перевезенням виникла торік у квітні-березні. Компанія Transnet не змогла виділяти нам достатньо поїздів для перевезення вугілля з цієї та інших шахт нашого підприємства».
У гірничодобувних компаніях кажуть, що втрачають мільярди доларів через проблеми з перевезенням залізницею.
Збільшення попиту спонукало гірників залучити вантажівки. На цій шахті їх 80. Кожна перевозить 37 тонн вугілля. Але така велика кількість машин замінює лише один поїзд середньої довжини. До того ж перевезення обходиться вчетверо дорожче.
[Сізакеле Мзімела, директор компанії Transnet]:
«Нині до портів заходить дуже багато вантажівок із вугіллям, і це не дуже добре. На мою думку, це погано для країни. Вантажівки розбивають дороги й заважають руху інших машин».
Попит на вугілля в ПАР зріс на початку березня. Поки що це дає змогу гірничодобувним компаніям покривати витрати на дорогі вантажоперевезення.
Кожного буднього дня семирічний боснієць Махір іде до школи. І водночас він точно знає: на…
Столицю Греції накрила пилова буря із Сахари. Якість повітря в Афінах на небезпечному рівні вже…
1. Зброя для України вже в дорозі: Байден підписав законопроєкт про допомогу Допомогу ухвалено Вашингтон,…
34-річний Жоель Буено каже, що плакав від радості, коли його вперше відвідали собаки-терапевти Віда та…
У Гаїті сформували перехідну президентську раду. Тимчасовим прем'єр-міністром став міністр економіки Мішель Патрік Буавер. Він…
Прем'єр-міністр Іспанії Педро Санчес заявив, що не виконуватиме службові обов'язки до кінця тижня. Він хоче…
Leave a Comment