Суспільство

Французька компанія доставляє вантажі зі США вітрильниками

[This post contains advanced video player, click to open the original website]

Одна французька компанія, яка виробляє шоколад і каву, вирішила повернутися до джерел морських вантажоперевезень. Товари зі США вона доставляє вітрильними кораблями. Так вона хоче уникнути викидів СО2.

Тепер компанія привозить какао-боби до Бретані на вітрильнику, здійснюючи міжатлантичну подорож.

[Жак Барро, директор компанії, що використовує вітрильник]:
«Треба знову зробити морський транспорт вуглецево-нейтральним, бо ми не повинні забувати, що в минулому великі вітрильні кораблі могли перевозити вантажі, і на них не було двигунів. Вони вже були вуглецево-нейтральними. Але ми трохи втратили цю звичку, бо використовуємо великі вантажні судна й контейнеровози».

Вітрильник поки здійснив один рейс. Він стартував у листопаді. До Нью-Йорка прибув на початку грудня. Туди він доставив 15 тисяч пляшок французького вина. Потім вирушив до Домінікани, де завантажився 33 тоннами какао-бобів.

[Луак Бріан, капітан вітрильника]:
«На весь шлях нам знадобилося трохи менше ніж місяць. Ми пішли північним маршрутом, тримаючись близько до Гольфстріму. Пройшли через невелику (тропічну) депресію і чотири антициклони. Ми вирішили випробувати човен, тому йшли в шторм зі швидкістю вітру до 120 кілометрів за годину й протистояли 7–8 метровим хвилям. Але судно витримало досить добре».

Какао-боби до Франції доставляють великі контейнеровози, які ходять на викопному паливі. І хоча морський транспорт зазвичай уважають екологічнішим, ніж авіаційний, але він однаково забруднює атмосферу й воду.

У компанії кажуть, що за допомогою вітрильників можна доставляти досить об’ємні вантажі.

[Жак Барро, директор компанії, що використовує вітрильник]:
«Щодо цього імпорту, то він включає 33 тонни какао-бобів. Щоб ви розуміли, це 25 % нашого річного виробництва шоколаду у 2021 році. Тобто це досить значний обсяг».

Судно завдовжки 24 метри, а завширшки 6 метрів. Працює лише на поновлюваній енергії та має два гідрогенератори, два вітрогенератори й три набори сонячних панелей. На ньому також стоїть дизельний мотор. Але його використовують лише для маневрів біля портів.

Leave a Comment

Останні записи

Їжу класу люкс хочуть адаптувати для космосу

Це буде неймовірний досвід для тих, хто прагне пригод. Наприкінці 2025 року шестеро людей вирушать…

13 години тому

Іракський перукар створює картини з волосся клієнтів

Перукар Хуссейн Фаліх із Багдада мріє колись виставити свої роботи в художній галереї. Він створює…

14 години тому

У зоопарку в Берліні оголосили клички двох суматранських тигренят

Суматранським тигренятам у зоопарку «Берлін-Фрідріхсфельде» дали клички. Близнюків, що народилися 25 лютого, зватимуть Куно та…

15 години тому

На прем’єра Словаччини Роберта Фіцо вчинили замах

На прем'єр-міністра Словаччини Роберта Фіцо вчинили замах. Нападник вистрілив у політика п'ять разів. Його госпіталізували…

16 години тому

Дедалі частіші повені в Бразилії можуть створити хвилю кліматичної міграції

Повені на півдні Бразилії змушують сотні тисяч місцевих жителів замислитися про переїзд. У регіоні живе…

17 години тому

Виставка забутих жінок-художниць проходить у Лондоні

Роботи забутих жінок-художниць показують на новій виставці. Експозиція називається «Тепер ви нас бачите». Це картини…

18 години тому