[This post contains advanced video player, click to open the original website]
Один японський інтернет-магазин показав свій новий винахід — окуляри, які вміють точно визначати тон шкіри обличчя. Вони особливо потрібні під час пандемії, коли багато хто постійно перебуває вдома й купує речі через інтернет.
[Масахіро Іто, виконавчий директор компанії ― розробника окулярів]:
«Зазвичай у Японії ви йдете до великого універмагу, підходите до стійки й потім пробуєте товари. Ми намагаємося замінити цей процес за допомогою технологій і дати змогу впевнено купувати онлайн».
Окуляри працюють разом із застосунком на смартфоні. Він має функцію доповненої реальності. Тобто клієнти можуть побачити, який вигляд матиме косметика на обличчі.
[Масахіро Іто, виконавчий директор компанії ― розробника окулярів]:
«Просканувавши обличчя, ви знатимете свій тон. Потім на сторінці з товаром ви побачите, що він буде підсвічений. Тобто ваш колір виділятиметься, і ви зможете вибрати або його, або світліший чи темніший».
Окуляри ще доступні для попереднього замовлення. Їх випустять обмеженим тиражем.
[Масахіро Іто, виконавчий директор компанії ― розробника окулярів]:
«Дуже складно купити косметику, якщо не знаєте, який колір вибрати. Ми з’ясували, що найважче вибрати основу під макіяж. Ми ж можемо дати інструмент для тих, хто лише починає купувати онлайн та досліджує всілякі бренди».
Раніше компанія випустила костюм, який допомагає визначити розміри одягу, а також килимок, за допомогою якого можна точно з’ясувати розмір стопи.
Усі ці інновації створили на тлі зростання популярності інтернет-продажів. А за часів пандемії вони можуть стати незамінним інструментом онлайн-шопінгу.
Вісім унікальних годинників легенди «Формули-1» Міхаеля Шумахера виставлять на торги. Серед них два іменні годинники.…
Шахтар Шейн Батлер готується до чергового робочого дня в одному з віддалених районів австралійського штату…
Понад 265 000 бігунів одночасно стартують у 169 країнах. Так починається міжнародний забіг Wings for…
Сотні пропалестинських демонстрантів знову поставили намети в Массачусетському технологічному інституті й знесли загородження, яке поставила…
Нове застосування вуличних шаф для обладнання знайшла британська телекомунікаційна компанія. Їх перетворять на станції заряджання…
Від 3000 користувачів до 370 тисяч. Застосунок двох тайванських студентів про попередження про землетруси за…
Leave a Comment