[This post contains advanced video player, click to open the original website]
У лабораторії Національного музею старовинного мистецтва Палаццо Барберіні в Римі реставратор акуратно витирає пил і бруд із картини «Годувальниця», яку написав олією Бартоломе Естебан Мурільйо приблизно в 1675 році.
[К’яра Меруччі, керівник реставраційної лабораторії]:
«Тут ми наближаємося до початкового кольору. Безумовно, бачимо його зараз без лаку, тому він не такий насичений і здається трохи тьмяним. Після завершення реставрації яскравість кольору буде розкрито ще більше».
В іншій частині лабораторії реставратори усувають тріщину на дерев’яному полотні олійної картини італійського художника XV століття Джироламо Дженги. Також працюють над складною золотою рамою.
Команда з дев’яти реставраторів вирішила скористатися затишшям під час нового карантину.
На кілька поверхів вище над реставраційною лабораторією порожніми коридорами бродить директор музею. Вона розглядає шедеври Рафаеля, Караваджо, Гвідо Рені, П’єро ді Козімо й Тінторетто.
Каже, що зали без відвідувачів викликають у неї меланхолію.
[Фламінія Дженнарі Санторі, директор музею]:
«Ми тут для людей. Музеї існують, бо є відвідувачі. Без гостей їхнє існування не має сенсу».
Коли на тлі війни в Судані почався голод, сім'я Ліни, щоб вижити, вдалася до крайніх…
Ірландська поліція демонтувала наметове містечко нелегалів, яке розросталося в центрі Дубліна протягом року. Загалом поряд…
1. Град з куряче яйце, снігопади й торнадо: провінції Китаю потерпають від негоди Природні катаклізми…
90-дюймовий екран нижче від капота та музика для пішоходів — такими й подібними до них…
Тисячі грузинів заблокували найважливішу транспортну розв'язку в Тбілісі. Тут посилюються протести проти спірного законопроєкту «Про…
Тільки недавно поліція знищила пропалестинський табір у кампусі Колумбійського університету в Нью-Йорку, а вже в…
Leave a Comment