[This post contains advanced video player, click to open the original website]
У кав’ярні південнокорейського міста Теджон каву готує спритний робот-бариста. А приносять напої до столиків увічливі роботи-офіціанти. Новий персонал допомагає людям менше контактувати одне з одним.
[Лі Тон Пе, директор компанії Vision Semicon]:
«Наша система від замовлення до доставляння не потребує участі людей. Столи розставлено так, щоб не заважати роботам пересуватися. Це добре вписується в сучасну ситуацію, коли треба дистанціюватися».
Робот-бариста знає 60 рецептів приготування кави.
[гість кав’ярні]:
«Ця кава на смак така ж, як приготована людиною».
Роботи-офіціанти, подаючи каву, ввічливо розмовляють із гостями й навіть радять, як її ліпше випити. Також вони обирають найзручніший шлях до столика клієнта.
Цього року такими роботами планують забезпечити 30 південнокорейських кав’ярень.
Коли на тлі війни в Судані почався голод, сім'я Ліни, щоб вижити, вдалася до крайніх…
Ірландська поліція демонтувала наметове містечко нелегалів, яке розросталося в центрі Дубліна протягом року. Загалом поряд…
1. Град з куряче яйце, снігопади й торнадо: провінції Китаю потерпають від негоди Природні катаклізми…
90-дюймовий екран нижче від капота та музика для пішоходів — такими й подібними до них…
Тисячі грузинів заблокували найважливішу транспортну розв'язку в Тбілісі. Тут посилюються протести проти спірного законопроєкту «Про…
Тільки недавно поліція знищила пропалестинський табір у кампусі Колумбійського університету в Нью-Йорку, а вже в…
Leave a Comment