[This post contains advanced video player, click to open the original website]
На тлі палкого літнього сонця в Японії процвітає продаж штучних квітів, заморожених у кризі.
Одна токійська компанія відкрила відповідну студію торік. На такий крок підштовхнула пандемія, через яку різко впав продаж основного товару — льоду.
Для виготовлення композиції великий контейнер спочатку наповнюють водою. Потім поміщають усередину квіти та інші декоративні елементи. Після цього рідину впродовж двох тижнів повільно заморожують, щоб лід був прозорим.
[Катару Онода, власник компанії]:
«Під час повільного заморожування лід стає прозорим, тому повільне замерзання води робить предмети всередині красивими. Зрештою, ми розрізаємо його, упаковуємо й доставляємо клієнтам».
За словами Оноди, клієнти зазвичай купують заморожені квіти як подарунок на різні свята, як-от дні народження, ювілеї та святкові дати.
Лід урешті тане, але лишаються квіти та інші прикраси, що були всередині композиції.
Власник компанії каже, що останнім часом через спеку зріс і продаж льоду.
[Катару Онода, власник компанії]:
«Продаж майже подвоївся. Під час пандемії було дуже важко, постачання припинилося. Ми боялися, що нічого не зміниться. Але попит на лід повернувся. Насправді ми не справляємося із замовленнями».
Заморожені в кризі квіти коштують від 45 до 75 доларів США.
Майстер Лі Хунчжи — засновник духовної практики Фалуньгун. Вона поєднує в собі плавні медитативні вправи…
Перше занурення в басейн — це щось особливе навіть для бегемота. Берлінський зоопарк запросив журналістів,…
«Термінатор» бур'янів — саме так можна назвати машину, яку створив австралійський фермер з острова Кенгуру.…
Багато власників котів, напевно, не сумніваються, що їхні улюбленці добре розуміють людську мову. А тепер…
Північна Корея, схоже, провела випробування нової твердопаливної балістичної ракети великої дальності. Про це заявив Об'єднаний…
Щонайменше 95 осіб загинуло й десятки зникли безвісти в автономній спільноті Валенсія через повінь. Вона…
Leave a Comment