Новини економіки

Падіння рівня води в Рейні — удар по економіці Німеччини

[This post contains advanced video player, click to open the original website]

Відколи Марко Гехер прийняв управління замком Райнштайн, що на березі Рейну, він зіткнувся з низкою проблем. Це пандемія, стрімке зростання цін на енергію та падіння рівня води в річці.

Зі слів Марка, інфраструктура регіону руйнується. У 2022 році дві судноплавні компанії, які доставляють у замок третину туристів, скасували частину рейсів через обміління річки. Цього ж він очікує і цього сезону.

[Марко Гехер, менеджер замку Райнштайн]:

«У деяких випадках кораблі зазнавали пошкоджень, ударяючись об дно біля причалу. Цього року, якщо ситуація значно не зміниться, на жаль, буде те саме. Сезон низької води лише починається. Рівень Рейну опускається до мінімуму зазвичай на початку осені».

Кліматологи кажуть, що посуха триває вже кілька років.

[Карстен Брандт, кліматолог]:

«Здебільшого ритм такий: узимку йдуть дощі й наповнюють водойми. А влітку, коли настає велика спека й сонце, вода знову висихає. Це типовий цикл для Європи. Але вже кілька років його порушено. З 2018 року ми бачимо, що водосховища взимку більше не наповнюються».

Перепади рівня води стали надто великими. Тож компанії переходять на перевезення вантажів фурами чи потягами.

У судноплавному кооперативі кажуть, що треба змінювати інфраструктуру. Приміром, слід посунути причали, щоб судна розвантажувалися на більшій глибині.

[Роберто Спранзі, менеджер судноплавного кооперативу]:

«У минулому деякі речі робили неправильно. Великі кораблі ставали дедалі більшими. Тепер за такого рівня води вони подеколи не можуть маневрувати. Маленькі судна насправді можуть ходити за найменшої глибини».

Виробники викопного палива зазначають, що їм буде складно відмовитися від річкових перевезень та перейти на залізничні.

[Барбара Гоєр, віцепрезидент компанії ― виробника викопного палива]:

«Це дуже складно. Ми намагаємося використовувати змішаний підхід до транспортування, але основним для доставляння сировини для нас залишиться судноплавство».

Річка протяжністю 1230 кілометрів — транспортна артерія для 80 % внутрішніх перевезень. Вона критично важлива для німецької економіки.

Leave a Comment

Останні записи

Китайські електромобілі Leapmotor продаватимуть у Європі

Китайські електромобілі Leapmotor незабаром почнуть продавати в Європі. Компанія з Ханчжоу створила спільне підприємство з…

2 дні тому

Огляд світових подій (з 12 по 17 травня)

1. Блінкен: «Ви не самі — за вами стоїть глобальна коаліція» Візит Блінкена Київ, Україна…

2 дні тому

Як вітаються слони

Люди можуть вітати одне одного по-різному. Можна сказати «привіт», потиснути руку, обійняти, поцілувати в щоку…

2 дні тому

Переможницю Вестмінстерського дог-шоу пригостили обідом у ресторані в Нью-Йорку

Святковий обід для переможниці Вестмінстерського дог-шоу влаштували в ресторані в Нью-Йорку. Мініатюрний пудель із кличкою…

2 дні тому

Сильний шторм налетів на Техас: четверо загиблих

Щонайменше чотири людини втратило життя внаслідок сильного шторму, що налетів на Х'юстон. Принаймні двох загиблих…

2 дні тому

Поліція очистила кампус Каліфорнійського університету від протестувальників

Поліція затримала кількох пропалестинських активістів, які протестували в Каліфорнійському університеті в Ірвайні. Офіцерів із десяти…

2 дні тому